vrijdag 24 december 2010

draadloos

aller eerst : miss piggy heeft nieuwe longen. echt super . en wat doet ze het goed !!

hoe gaat het met mij?
ja eigenlijk wel goed. na 4 weekjes weer lekker draadloos. heerlijk. na de antibiotica wissel ben ik eigenlijk vrij snel opgeknapt. nu weer naar de sportschool om die conditie weer een beetje op pijl te krijgen. ik was zo goed bezig voor mijn infuuskuur. maar weer proberen naar het oude niveau te komen of beter, dat mag natuurlijk altijd.

vandaag een lekkere wandeling gemaakt door de sneeuw achter in de tuin. en wat zitten spelen met de fotocamera:







voor iedereen een hele fijne kerst (beetje laat, maar nog geen tijd gehad om te bloggen ) en de beste wensen voor 2011

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's zeg, vooral die eerste!!
    Fijn dat je weer opgeknapt bent, fijne dagen en een goed 2011 :-)
    Liefs van Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwww die foto's. Werk je bij Hallmark ofzo?
    Echt mooi!

    Fijne jaarwisseling meid!! Ook voor je family en dat het een gezegend en goed nieuw jaar mag worden he :)

    Liefss xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marion, heb je een leuke jaarwisseling gehad? Ook nog ff een reactie op die supergave foto's van je! Ze zijn apart en ik vind net als Sandy de eerste foto waar jouw hond op staat heel erg mooi. Die zou ik uitvergroten en inlijsten hoor! Lijkt me moeilijk om zo'n actiemoment vast te leggen. Groetjes en tot blogs, Claudia D

    BeantwoordenVerwijderen