zondag 5 december 2010

heey , volgens mij heb ik jou hier vaker gezien.

eerst even dit:

I need a Hero! (Word volger- actie voor de NCFS)!

TIME FOR SOME ACTION!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Vandaag gaat de actie ‘Word Volger en Help de NCFS’ van start!!!


Een aantal SUPER- bedrijven (zie onderaan de pagina), waren bereid om voor ELKE NIEUWE volger van http://almijnlongen.blogspot.com/

Een bepaald bedrag te doneren aan de NCFS.
De Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting zet zich in voor verbetering van de kwaliteit van leven en levensduur van patiënten met Taaislijmziekte.


Het komt er concreet op neer dat ELKE NIEUWE VOLGER, 1,50 euro waard is.
De actie loopt vanaf vandaag en zal eindigen op 1 januari 2011.
Het aantal volgers op dat moment, zal het bedrag vertegenwoordigen wat gestort wordt aan de NCFS, met een maximum van 500 nieuwe volgers.

Deze actie wordt gesteund door:
Vivisol Zuurstof,
Duinconsult,
En anonieme donateurs!

dus word volger !!!!




helaas gisteren avond is mijn infuus gesneuveld. het was echt verschrikkelijk weer dus we zijn toen maar niet meer naar het ziekenhuis gereden . we zijn dus vandaag maar even op en neer gereden. het was best druk op de eerste hulp. allemaal mensen die waren gevallen door de sneeuw enzo. we moesten dus een hele tijd wachten . toen de verpleegkundige ons kwam halen zei die :"heey, volgens mij heb ik jou hier vaker gezien . ". hmm dat ik de verpleging op de eerste hulp herken is al een slecht teken , maar dat ze mij herkennen. misschien kom ik er toch wat te vaak haha. gelukkig zit het infuus weer . ik hoop dat hij het nog even anderhalve week blijft doen en dat de medicijnen net wat beter hun best gaan doen. tot nu toe voel ik maar minimaal verschil. als dit van de week nog zo blijft moest ik maar even bellen. verder gaat het wel goed met me. lekker rustig aan.

1 opmerking:

  1. Hey!
    Lief dat je even reclame maakt!

    Wel vet balen dat je nog niet echt opknapt van de kuur... Hopen dat dat inderdaad nog gaat gebeuren!
    x!

    BeantwoordenVerwijderen