woensdag 8 december 2010

opname

helaas het is weer zover. ik mag weer uit logeren.
gisteren avond had ik last van mijn schouderbladen. toen ik wat hoesten kwam er bloed mee naar boven. dat was wel een beetje schrikken. gelukkig is het bij gisteren avond gebleven. het was voor mijn doen namelijk best wel veel. vandaag het ziekenhuis maar gebeld en ik moest langs komen. ik moest er al rekening mee houden dat ik misschien wel moest blijven. longfunctie geblazen etc. . en de longfunctie was toch wel weer verslechterd. terwijl ik al weer bijna 2 weken aan een antibiotica infuus zit. de antibiotica slaat dus niet aan. we zijn nu van antibiotica veranderd. in middels ben ik weer geïnstalleerd hier en hoop ik dat de medicijnen nu wel hun werk gaan doen.

8 opmerkingen:

  1. Gedver, wat vervelend voor je zeg.
    Heel veel sterkte daar en op een spoedig herstel.
    Maarten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. minder dat je opgenomen bent, ik moet er maandag ook aan geloven :(
    iig heel veel sterkte!

    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat balen zeg, dat de kuur niet aansloeg, hopelijk doet deze AB wel zijn werk, heel veel beterschap!
    Liefs van Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Marion,

    veel stekte! Balen dat je ab niet z'n werk heeft gedaan en je nu weer verplicht moet logeren. Hopelijk slaat deze ab nu wel aan.

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje wat balen dat de antibiotica niet aan sloeg en je nou weer een ander krijgt.
    Hoop dat deze wel zijn werk doet!

    Liefs Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dank je voor de reacties allemaal.

    @ rianne balen joh dat jij er ook weer aan moet geloven. jij ook beterschap

    liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi hoi 10-12-2010

    zeker balen van die opname en dat de ab niet aan is geslagen hopelijk gaat het nu wel aanslaan zodat je snel weer wat opknapt
    Ik zou zeggen van harte beterschap en vele groetjes margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi zusje,schoonzusje

    Heel veel sterkte weer in dat stomme hotel van je! Je hebt je belofte kunnen houden om niet in het ziekenhuis terecht te komen als wij op reis waren. We zijn nog steeds weg maar eigenlijk zouden we begin december terug zijn gekomen en dat heb je dan toch wel gehaald! Jammer dat je nu weer ff daar bent maar we hopen dat je snel weer na huis mag! En had je ons smsje gekregen dat je ons kunt bellen als je zin hebt het nummer staat op onze site. Ps. let wel op tijd verschil :) bel maar tussen 6 uur s'morgens en 2 uur s'middags NEDERLANDSE tijd!!!! hahah dank je.


    xxx groetjes van mark en quirine

    BeantwoordenVerwijderen