zondag 12 december 2010

weer naar huis

jeej ik mag weer naar huis met thuis infuus. ik heb het gevoel dat deze antibiotica wel zijn werk doet. als het zo door blijft gaan ben ik met kerst en oud en nieuw lekker infuus vrij en opgeknapt. dat komt mooi uit aangezien dat weer drukke dagen worden.
infuus was eer gesneuveld dus er moest weer een nieuwe in.
heb net weer even gevoeld hoe het is om een speldenkussen te zijn. 4x bah bah. maar hij zit weer. dat hij het nu dan ook maar netjes 10 dagen vol gaat houden.

nu is het wachten op de medicijnen van de apotheek en dan lekker naar huis.

6 opmerkingen:

  1. Muis zet de stap en laat een port a cath installeren , het is 2 weken pijnlijk maar je heb er jaren gemak van.

    Groeten

    Willem aka Raver

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Marion,
    fijn dat je naar huis mag met het infuus. Het zou heerlijk zijn om de kerst en het nieuwe jaar te vieren zonder infuus :-)
    Sterkte,
    Kus Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey dank je

    @willem: die is er begin dit jaar uit gehaald en komt er voorlopig niet in . eerder dit jaar is hij er uit gehaald heb er behoorlijk wat gedoe mee gehad. hoop dat hij er ooit weer in mag. vond dat toch stuk fijner

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat toevallig dat je "mijn" kamertje kreeg. Jammer dat je toch weer het ziekenhuis in moest! Hoe gaat het nu met je infuus? Maarre, heb jij misschien nog mijn conditie gevonden op de kamer, hi hi!! Die ben ik even kwijt! Hebben ze de WII nog laten staan? Veel beterschap!!

    Groetjes, Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed bezig zusje en nu weer een hele tijd ziekenhuis vrij hoop ik!!!!

    groetjes van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Whaaaaa!!! Ik krijg nou in een keer een heel helder beeld van onze condities die samen achter de Wii zitten (geen wonder dat ze niet mee naar huis zijn gegaan)! :)))))))) De fiets werd me inderdaad nog voorgesteld in het weekend voordat ik naar huis mocht en toen vond ik het de moeite niet meer waard. En ik wist niet waar ik het ding nog laten moest... Hoe gaat het met je infuus, zit het nog steeds?

    Groetjes, Erika

    BeantwoordenVerwijderen