maandag 17 januari 2011

verjaardag

mijn verjaardag heb ik dit jaar goed gevierd.
met oud en nieuw had ik een feestje gegeven voor vrienden . toen ook maar gelijk mijn verjaardag gevierd. dat was echt een super feestje. knallend het nieuwe jaar in gegaan en goed gefeest.
guitar hero gekregen voor op de wii. inclusief drums en gitaar. echt een leuk spel is dat.

afgelopen vrijdag heb ik het gevierd voor mijn familie. daarna nog met J. en C. op stap geweest. was erg gezellig. het was alleen 6 uur voor dat ik op bed lag. om half 11 stond mijn oom aan mijn bed met een ontbijtje. nu vraag je je af, hoezo je oom? mijn oom was op mijn verjaardag en zou de volgende dag de verwarming komen maken bij ons. hij zei morgen kom ik je wel wakker maken om je te feliciteren. ik zeg oke maar dan wel met een gebakken ei en versgeperste sinaasappelsap . nou dat moet je bij mijn oom dus niet zeggen . dan staat hij er de volgende dag echt. en ja hoor hij stond er. met gebakken ei , versgeperste sinaasappelsap en een bloemetje.

's avonds nog een feestje gehad van een vriend van me. was ook erg gezellig en voelde me nog steeds wel een beetje jarig haha. weinig geslapen weer. de volgende dag moest de helft die ook op het feestje was voetballen. daar ben ik maar even naar gaan kijken. en ja ze hadden gewonnen. toch best knap als je bedenkt dat de helft met een kater op dat veld liep.

's avonds maar op tijd mijn bed in gegaan en heb zo aan 1 stuk 15 uur geslapen.
al met al een top verjaardag

3 opmerkingen:

  1. Super leuke dagen! Je hebt het goed gevierd zo te zien :P

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Marion,
    alsnog gefeliciteerd! Fijn dat je gezellige dagen hebt gehad, nu dus ff bijkomen nog :-)
    Weltruste.
    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ja, als ik een feestje geef dan geef ik ook een goeie ;)
    Was gezellig :)
    En nu ben je nog wakker... Teveel geslapen afgelopen nacht zeker :p

    BeantwoordenVerwijderen