maandag 14 februari 2011

BLIJ!!!!!!!!

de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

oke nu moet ik niet te hard gaan roepen natuurlijk . zul je net zien dat als ik het hier neer zet er dadelijk een dikke infectie zit.

ik ben vandaag op controle geweest in het ziekenhuis en hoef gewoon pas over 3 maanden terug te komen. in die 5 jaar dat ik op de volwassenenpoli zit is dit niet meer voorgekomen.
mijn longfunctie was van (fiv1) 1.50 (voor de laatste kuur) naar 1.81 gegaan. WIEEHHH IK BEN BLIJ!!!. haha. verder was er ook weinig te horen in mijn longen. wat een beetje positieve energie van de laatste maand al niet met je kan doen haha.

verder moet ik wel uit gaan kijken met het te veel werken. ik ben na een week werken echt dood en dood op. ik wil teveel in 1 keer en dat gaat niet. deze week dus maar wat rustiger aan doen. accepteren dat ik niet dat gezonde meisje ben wat dat wel even gaat doen. dat is best wel lastig.
ik wil zoveel en het liefst allemaal tegelijk en meteen op volle kracht. werken, sporten en dan nog een sociaal leven wat ook bijgehouden moet worden.
je hebt dan wel is kans dat je ontzettend hard je teen stoot. dat heb ik dus afgelopen week wel gemerkt. aan het eind van de week was ik helemaal gesloopt. het sporten bij de fysio ging niet zoals ik wou en dan stort je even in. gelukkig maakt zo'n dag als vandaag dan weer alles goed.

fijne valentijnsdag allemaal. dat je maar verrast mag worden ( al vraag ik me af waarom dat dan persee op deze dag moet whaha)

2 opmerkingen:

  1. Niiiice, lekker hoor. Meteen in de winning mood. Nou wel vasthouden he. Zou misschien toch wat meer rust werk balans gaan zoeken om je longfunctie zo te houden. Maar geniet er eerst nog maar van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeeej echt goed je longfunctie!!
    Moeilijk om te accepteren dat je minder kan dan een gezond meisje.. Ik kom mezelf ook iedere keer weer tegen!

    Nog een leuke valentijns dag gehad? =D

    Liefs Xx

    BeantwoordenVerwijderen