vrijdag 4 maart 2011

spookje



dit is spookje.
spookje gaat met mij mee op reis.
spookje had een weddenschap dat hij van al zijn vriendjes de verste reis zou gaan maken.
de eigenaar van spookje had bedacht 'waarom ga je dan niet mee met marion naar australië? dat is zo ongeveer de andere kant van de wereld'. spookje vond dit wel een heel goed idee en zei: 'ga dat maar is vragen aan marion'. en ja, ik vond het wel een ontzettend leuk idee . nu gaat spookje dus met mij mee op reis en gaan we samen een hele leuke tijd te gemoed.

ik hoop meer verhalen te kunnen plaatsen over spookje als ik daar ben maar weet niet of me dat gaat lukken. maar reisverslagen gaan er zeker komen.

8 opmerkingen:

  1. Krijgt spookje wel oogjes om Australie te kunnen zien?? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahahah inderdaad oogjes is wel handig. Echt spannend hoor Australie :)
    Wil daar ook nog wel eens heen.. En jij gaat er gewoon heen! Super ik ben benieuwd naar je reisverslagen :D

    Liefs Gwen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En voor de veiligheid ... een helmpje voor spookje.

    Heel veel plezier in Australie en vergeet je niet 7, 8 en 22 af te vinken :-)

    Tot over een tijdje, Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  4. even kijken hoe creatief ik ben. haha (foto volgt ;) )

    @ ad: punt 8 mag niet helaas. botontkalking ben bang dat ik dan mijn rug ga breken ofzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Echt super! Naar Australië!
    Ik ben zo jaloers op spookje! Kan ik niet ook mee in je tas? =D

    Veel plezier! X Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk zeg voor je.
    Hoop dat je een supertijd tegemoet gaat.
    Geniet ervan en ben benieuwd naar je mooie verhalen.
    XX Maarten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee Hee,

    Was vandaag vergeten nog ff te bellen! Lag om 6 op bed en mocht er om 8 al uit omdat er een stel bouwvakkers voor de deur stonden, dus was een beetje brak... ;))
    Ik heb mijn best gedaan om toch voor jou nog wat biertjes te doen tijdens carnaval :p Nu jij daar je best doen en ons een beetje op de hoogte houden ;)

    Veel plezier
    xx Anus

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En mist spookje mij ook???
    Heel fijne vakantie !!

    BeantwoordenVerwijderen