dinsdag 10 mei 2011

weer thuis!!!

Nu doe ik gewoon al een weekend over deze blog typen. Ik heb geloof ik een beetje last van een jetlag. Hoelang duurt zo iets eigenlijk? Ik ben in ieder geval nog niet helemaal fit.
Ik geloof dat dat ook niet kan. Als je gelijk de dag na dat je thuis bent een feestje hebt.
Het was overigens een erg gezellig feestje. Nouja ik heb daar een beetje hard mijn hoofd gestoten. Ach ja zo leer je nog is wat.... Je word niet voor niks gewaarschuwd. Er de volgende keer maar met een grote boog omheen lopen. Verder was het een erg gezellig feestje. Gelijk weer al mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes gezien en geknuffeld. Het was alleen een beetje laat geworden. Toch mooi he, over Eindhoven uit kijken en dan aan de horizon de zon zien op komen. Dat zijn toch de goede feestjes.

De terugvlucht is trouwens allemaal prima gegaan. M en Q hadden me afgezet op het vliegveld.
Daarna het in het eerste vliegtuig wakker proberen te blijven. Een paar films zitten kijken en wat series. Toch wel echt fijn zo'n eigen schermpje. Het 2e vliegtuig toch wel proberen te slapen. Het slaapt alleen voor geen meter in zo'n vliegtuig. Weinig spannends gebeurd eigenlijk onderweg. Overstappen ging ook prima. Van de week spookje maar weer is afleveren bij zijn eigenaresse.

Ik heb in Australië echt een top tijd gehad. Het is wel lekker weer in je eigen bedje te kunnen liggen. Een bedje wat al helemaal opgemaakt is, zodat je er zo in kan kruipen. Geen ranzige wc's waarbij je de voorkeur geeft aan de bosjes, maar een goeie schone wc.
Ach het heeft allemaal wel wat. Het hoorde er bij.

Nu mis ik wel het gekibbel ..of het gevlooi voor in de auto. (haha sorry broertje )
De U-turns ga ik niet missen. Je zou denken , zo vaak verkeerd gereden. Ja ook wel, maar eigenwijze mensen die graag gelijk willen krijgen. Dan draai je nog wel is om. Voor een hond ofzo. Gewoon om dat 1 van de 2 zijn gelijk wou. Het ging over welk ras.
Ook was ik er wel blij mee hoor. zo zag ik alle wilde beesten tenminste goed. Meestal rij je ergens langs en ben ik te laat om te zien waar het beest nou zat.

Vandaag bedacht ik me, toen ik in de file stond. Hoe heerlijk het was dat er amper auto's op de weg reden in Australië. Ook was ik een klein beetje verkeerd gereden en kwam ergens in de bossen terecht. Dat valt dan ook een beetje tegen als je de uitzichten van Australië gewent bent.




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------







M. en Q. SUPER BEDANKT !!!!! dat ik het laatste stukje australië met jullie mee heb mogen reizen. ik vond het echt een super leuke/mooie/geweldige ervaring. Een ervaring waar ik zeker nog heel lang van ga nagenieten.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Muis,

    Mooi dat je zo genoten hebt! Hopelijk kom je snel over je jetlag heen, want dat is niet prettig natuurlijk. Ik heb ooit gehoord dat je voor elk uur tijdsverschil (op de terugweg tenminste) een dag jetlag moet rekenen. Australie zou dan dus 12 dagen zijn... Bij mij klopte dat wel ongeveer ;).

    Xx, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welcom back
    Mijn ervaring met Jetlag is dat je hebte zo snel mogelijk het ritme van hier kan oppakken. Eet een aantal kleine maaltijden per dag om zo snel mogelijk weer het Nederlandse bioritme te hebbenn. Voor de middagdip gebruik ik Supradyne bruistabletten, gewoon vitiamine boost bij de drogist te koopo. Alleen Supradine Forte bruis helpt bij mij.
    De zomer komt er aan CF Beachdance is op 18 juni dus genoeg leuke vooruitzichten!!
    Groetjes, Veronica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weer terug in het vertrouwde Reek, weer helemaal gewend hier??
    Het zal vast wel een hele leuke ervaring zijn geweest, die ze niet meer afpakken! Heb je leuke verhalen gelezen erg leuke dingen heb je allemaal meegemaakt!! ben benieuwd naar die foto's allemaal, als je ze allemaal op een rijtje kan krijgen, heel veel succes met het uitzoeken en geniet nog maar even lekker na.
    Liefs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey meis,

    Ik zie nu pas je berichtje op je blog! Beetje laat maar als nog een reactie van mij.
    Super graag gedaan!!! Wat hebben we veel meegemaakt he?! Voor ons is nu bijna het moment aangekomen dat ook wij die lange terugvlucht moeten gaan maken. Helaas wil Dutchie maar al te graag bij ons blijven, dus zolang we daar nog geen oplossing voor hebben zitten we nog eventjes hier.. Maar we zijn al over de helft ;-)
    Ik las op facebook hoe het gegaan was in Groesbeek. Wat balen zeg! Komt vast door die paar weekjes in NL, is de frisse lucht van Australie een beetje verdreven.. Je hebt het hier wel TOP volgehouden!!! Ennuh als je een hele grote sponsor kan vinden ga ik maar al te graag weer met je mee Down Under!
    Tot over een paar weekjes!!
    Liefs Quirine

    BeantwoordenVerwijderen