maandag 23 mei 2011

wie wil er sponsoren ;)?!?!

Na 3 maanden mocht ik weer is op controle. Ik ging er heen met goede moet. Zo slecht voelde ik me toch niet, dus misschien mag ik wel weer 3 maanden weg blijven. Na de longfunctie te hebben geblazen ging ik daar toch aan twijfelen. Hij was iets achteruit gegaan. Toen ging ik is nadenken en 1+1 bij elkaar optellen. Verslechterde longfunctie, weinig eetlust. van het weekend had ik al moeite met 1 hamburger. Die gaan er normaal wel een stuk of 3 in. En het lag zeker niet aan de hamburgers die waren helemaal prima. ook ben ik erg snel moe. Alles bij elkaar op geteld had ik het dus eigenlijk wel kunnen verwachten. Dus nu gaan we tablet kuur t.avanic starten en de colistine verhogen. Hopelijk helpt het en hoef ik niet weer een paar weken te gaan paaldansen.

dus.. ik ben heel hard op zoek naar sponsors en een reismaatje hahaha.
Ik wil terug naar Australiƫ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 opmerkingen:

  1. Ik wil ook wel mee naar Australie hoor haha. Alleen wordt een beetje lastig i.v.m. het segregatiebeleid :(
    Hopelijk werkt dit en hoef je niet te paaldansen!
    xxx Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja damn dat segregatiebeleid, anders was ik je man!! Australie ontdekken, wooptiefuckingdooo!!

    Het ging toch zo goed, is het niet een korte terugslag vanwege een paar pittige dagen? Uitgaan enzo of merkte je dit al langer. Ik wacht altijd iets langer af voor ik stappen onderneem (al is dat absoluut niet altijd goed)
    Hoop dat het aanslaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heej,

    Tja het is wat he met die longen van ons.. Als je maar wel weet we halen je op hoe dan ook dan maar met paal de 30ste! liefs

    BeantwoordenVerwijderen