maandag 20 juni 2011

controle

eigenlijk weinig spannends te vertellen over het dagje ziekenhuis.
mijn longfunctie is niet echt vooruit gegaan na de kuur. jammer , maar ja ik voel me in ieder geval al beter als voor de kuur. en na zo'n druk weekend had ik eigenlijk ook niet echt goede resultaten verwacht haha.
ik heb de laatste tijd alleen een erg droog hoestje en het piept van alle kanten.
nu weet ik van mezelf dat ik niet zo snel benauwder word als mijn longfunctie iets is gezakt. dat was dit keer wel het geval. dit heb ik 1 keer eerder gehad en toen was de aspergilles de oorzaak.
deze hebben we deze keer dus maar weer eens geprikt. over 3 weken hoor ik daar de uitslag van.
verder hoefde ik pas over 3 maanden terug te komen.
niet veel bijzonders dus

3 opmerkingen:

  1. Ja dat kan best met de aspergillus te maken hebben! Bij mij is die waarde in me bloed altijd hoog, maar toen ik er nog geen medicijnen voor had toen begon ik ook opeens heel erg te piepen. Die aspergillus was toen de oorzaak.
    Wel fijn dat je pas over 3 maanden terug hoeft te komen!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marion,

    Het was idd een druk weekend.
    Chris Lans van, van X10C, heeft weer prachtige professionele foto’s gemaakt, maar ook andere bezoekers hebben, mooie shots van deze super dag gemaakt.

    Voor een impressie van de dag verwijzen we naar

    https://picasaweb.google.com/102202340594236391974/CFBeachdance18Juni2011 en http://www.desmitten.nl/CFBD2011/ Binnenkort komt alles op www.cfbeachdance.nl


    Leuk dat je er bij was.
    Groetjes,

    Veronica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopelijk wordt je gepiep en benauwdheid snel weer minder!

    Gr Sam

    BeantwoordenVerwijderen