woensdag 8 juni 2011

thuis verder kuren

Ik mag weer naar huis. Thuis nog een weekje verder kuren.
De kuur heeft goed zijn werk gedaan tot nu toe. Ik voel me al een stuk beter als vorige week.
Wat kan je eigenlijk een hoop zooi verzamelen in 1 week haha. Ik kwam met 1 klein tasje en ga met 3 volle tassen weer naar huis.



Zaterdag was ik al even een halve dag naar huis geweest.
Mijn broer en zijn vriendin kwam thuis na 9 maanden Australiƫ. Hij heeft het daar erg naar zijn zin gehad en echt super veel mee gemaakt. Ik ben nog steeds blij dat ik daar 2 maanden van heb mee mogen genieten.
We hadden 's avonds een surprise party georganiseerd. Ze hadden het allebei helemaal niet verwacht en vonden het super leuk dat we dat gedaan hebben.
Ze werden op schiphol opgehaald door beide ouders. Ook stond een vriend en een vriendin ze op te wachten. Die hun nog zo mooi vertelde: 'als je de foto's en zo in orde hebt dan horen we het wel dan komen we een keer langs'. mijn broer: 'oke '. Nog helemaal niks door hebbende dat ze hun die avond weer zouden zien. Thuis aan gekomen even langs allebei de huizen om de rest van de familie te zien. Daarna gingen ze met de ouders weer uit eten. Ondertussen hebben wij heel het huis in orde gemaakt en alle mensen ontvangen. Na het eten dachten mijn broer en zijn vriendin dat ze een avondje rust hadden. Niks bleek minder waar. Toen ze binnen kwamen stond daar een stuk of 50 man hun op te wachten. Het was een erg geslaagd feestje geworden.
Helaas moest ik op tijd weer richting ziekenhuis om de antibiotica weer op de goede tijd te laten lopen. Ik vond het erg gezellig maar was daarna wel erg moe.

De rest van de week is er niet veel spannends gebeurd hier in ziekenhuis land. veel gezellig bezoek gehad en lekker rustig aan opgeknapt.

1 opmerking:

  1. Hoi Marion,
    Fijn dat je weer thuis bent.
    Hoop dat je conditie goed is........
    Groetjes,
    Veronica

    BeantwoordenVerwijderen