woensdag 1 juni 2011

uit logeren !!!!!

Ja hoor , het concert van guus meeuwis zit er weer aan te komen. Dit is het 5e jaar dat ik ga en de 5e keer is het al de vraag of ik er wel heen zou kunnen. Ik heb gisteren mijn intrek weer genomen in kuuroord dekkerswald. Ik vertelde vorige week dat het al niet zo heel lekker ging. Toen mocht ik met een tablet kuur naar huis toe. De tablet kuur is helaas niet aangeslagen. Ik werd alleen maar benauwder. Tot het maandag voor mijn doen toch wel heel erg benauwt was. Dinsdag ochtend heb ik het ziekenhuis gebeld en ik moest maar even langs komen.
foto maken, bloedprikken, bloedgas.. en even langs de dokter. Nog bijna KO gegaan van de bloedgas prikken. Hij werd wel in 1 keer geprikt. Daar was ik dan weer blij om.
beetje jammer dat ze dan 5 keer mis prikken met een infuus plaatsen. Vanmorgen is poging 6 wel gelukt. hij zit nu in een mooi diep vat. hopelijk blijft hij daar wel even zitten. Maarja de conclusie van alles bij elkaar was dus : 'blijf maar hier'. Dat had ik eigenlijk wel al zien aan komen.
Mijn tijdelijke verblijf adres is :


Universitair Centrum voor Chronische Ziekten Dekkerswald
Marion
ulc 1 kamer 56
Nijmeegsebaan 31
6561 KE Groesbeek

(volgens mij klopt het adres zo )

hopelijk duurt mijn paaldanscursus hier niet te lang en mag ik snel met thuisbehandeling weer naar huis.

3 opmerkingen:

  1. Oh, wat balen zeg!! Wanneer is het concert van Guus Meeuwis eigenlijk (heb zelf geen idee, schande!), hoop dat je dan allang weer thuis bent en er gewoon naartoe kunt! Eventueel met thuisinfuus! Heel veel beterschap!

    Groetjes, Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marion,
    Hoop dat je de paal snel vaarwel kan zeggen en lekker Oost West Thuis best kan genieten van het voorjaar en de zomer die er aan komt.
    Beterschap voor nu.
    Groetjes, Veronica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey meid,

    Wat balen zeg dat je bent opgenomen voor een kuurtje!

    Ik heb de eerste weken ook wel een beetje gekwakkeld met mijn longen. Mn longfunctie was ook naar beneden gegaan. Komt waarschijnlijk door de lange vlucht, want dat is niet echt bevordelijk voor je longen.

    Maar hopelijk ben je snel weer opgeknapt en kun je weer lekker naar huis!!

    Beterschap...
    Liefs Karen

    BeantwoordenVerwijderen