dinsdag 26 juli 2011

lang niet geschreven

Is het het weer, de drukke leuke dagen, die verkoudheid of gewoon een combinatie van alle 3. Het is in ieder geval weer zo ver. 2 weken geleden flink verkouden geweest. Ik dacht dat gaat wel weer over. Niet dus. Sinds een paar dagen voel ik me wel erg beroerd. Gisteren dan toch maar weer een belletje naar het ziekenhuis gedaan. Ik mocht om half 2 langs komen. foto gemaakt , bloed geprikt en daarna richting de arts. Op de foto was een flinke ontsteking te zien. Ook de ontstekingswaarde in het bloed waren vrij hoog. Er zat dus weer een kuurtje aan te komen.
dat word weer een tijdje opgenomen worden.

Te veel gedaan ? ja misschien wel, maar je bent jong en je wilt wat. Ik kan het nog steeds niet rust en leuke dingen combineren. hoe doe je zo iets?
Nou geloof ik dat het niet alleen licht aan de drukke dagen maar ook aan de andere 2 factoren.

Vandaag op en neer geweest naar het Radboud. Dekkerswald is een onderdeel van het Radboud. Dekkerswald zelf is niet zo groot. Voor grote onderzoeken moet je naar het Radboud toe.
Ik kreeg vandaag een picc-lijn. Pff wat duurde dat lang zeg. Gelukkig ging mama mee . Dat is toch gezelliger als in je eentje.
Om half 3 kwam de taxi. In het Radboud was ik toch wel vrij snel aan de beurt.
Het plaatsen liep alleen niet zo soepel. Ze hebben het 2 keer geprobeerd in mijn rechter arm. Dat was geen succes. Ze kregen de lijn niet opgevoerd. Er was nog een andere anesthesist die een PICC-lijn zou kunnen plaatsen. Die kwam alleen pas om 6 uur. We moesten dus nog even wachten.
Nou krijg je mij niet echt meer rustig na poging nummer 3. Dit is niet handig voor de anesthesist en niet fijn voor mij. Ik kreeg daarom een ligt roesje. Volgens mijn moeder kraamde ik allemaal onzin uit. Ik weet er niks meer van. Poging 3 is wel gelukt. 3 x is scheepsrecht zullen we maar zeggen.
Nu ben ik eindelijk terug in Dekkerswald. Ik ben gesloopt dus ga nu lekker slapen.

6 opmerkingen:

  1. Hey balen, dus infuus en ook opname begrijp ik? Niet leuk :(( Hoop dat je gauw opknapt en misschien thuis verder mag kuren!
    Liefsss
    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. balen dat je weer een kuurtje hebt, maar wel lekker dat je die thuis mag doen. ik heb ook heel vaak een PICC-lijn gehad vroeger maar bij mij prikte ze gelukkig in 1 keer raak, maar nu ik me PAC heb wil ik die toch niet meer kwijt :)
    ik hoop dat je je snel wat beter voelt

    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had je al gemist op CF-cafe. Gelukkig dat de PICC nu eindelijk zit. Sterkte en hopelijk snel weer opknappen.
    Liefs, Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @rianne. het kuurtje is in het ziekenhuis helaas

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, balen! Ik doe ook altijd veel teveel als ik me goed voel. Om vervolgens weer ziek te worden van moeheid... Blijft een valkuil voor me. Veel beterschap!

    Groetjes, Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hopelijk knap je goed op van het kuurtje!! :)

    Gr Sam

    BeantwoordenVerwijderen