dinsdag 27 december 2011

heerlijke kerst

Wat een heerlijke kerst heb ik gehad dit jaar.
Met veel gezelligheid, plezier en eten.

Wat zitten die dagen toch altijd snel vol hè ? Maar wat zijn ze leuk!

Kerstavond gezellig wezen dansen in Den Bosch met mijn broertje en D. .
1e kerstdag heerlijk gegeten en gezellige spelletjes gedaan met de familie.
Daarna met mijn broertje, neefje, nichtje en nog veel meer gezellige mensen wezen dansen in Groesbeek.
2e kerstdag Een heerlijk avondje gezellig eten, filmpje en spelletjes met ons gezinnetje.

I love it!!

Wel is het even uitrusten na al die drukke dagen.
Daarom maar een paar dagen vrij weinig ondernomen, zodat ik 31 december weer een beetje fit ben voor een leuk oud en nieuw feestje.

Verder gaat het eigenlijk al een tijdje gewoon goed met me. (even afkloppen).
Weinig last van mijn longen. En mijn buik doet het ook best netjes.
Ik ben nu alleen wel tijdelijk gestopt met werken. Ik kwam ergens energie te kort. Dan is het de vraag, hoe kan ik die energie beter verdelen. Op het moment leek dit me de beste keuze.
Het is zeker geen leuke keuze, maar ik merk gewoon dat ik als ik mijn energie wat beter verdeel. Dat ik me dan ook beter voel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten