vrijdag 20 april 2012

Een eigen huis, een plek onder de zon...

whoeehooeeeee..... !!!!!!
Waar ik eerst dacht dat het nog wel een paar jaar ging duren voor ik op mezelf ging wonen, omdat de huizen prijzen zo belachelijk duur zijn (huur en koop), is het me toch gelukt en heb ik gisteren de handtekening gezet voor mijn eigen appartementje.

.... Dus op naar de bouwmarkt. op naar de I.kea. KLUSSEN MAAR !!!!!!

Welke kleur wordt de muur? wat moet er nog gebeuren? wat moet ik nog allemaal hebben?
Een hele hoop te doen nog, maar waaaaaaaaahhhh wat heb ik er zin in. Heerlijk!

10 opmerkingen:

  1. Wat leuk, en spannend.
    Heel veel plezier met het inrichten en decoreren van jou eigen huis, een plek onder de zon.
    een eigen huis
    een plek onder de zon
    en altijd iemand in de buurt die van me houden kon
    toch wou ik dat ik net iets vaker
    iets vaker simpelweg gelukkig was
    hhmm
    een eigen huis
    een plek onder de zon
    en altijd iemand in de buurt die van me houden kon
    toch wou ik dat ik net iets vaker
    iets vaker simpelweg gelukkig was

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk, je eigen plekje!! Van harte gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf Muis van harte.
    En weet je, zeker 2 van de 3 heb je al gescoord!
    huisje ... boompje .. beestje.

    Liefs Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Te gek zeg!
    Veel geluk op je nieuwe stek. :-)

    BeantwoordenVerwijderen