vrijdag 27 april 2012

Een hele klusweek verder !!

We zijn al weer een week verder
In deze week heb ik ontdekt..
..dat wit niet zomaar wit is.
..dat een kleur kiezen lastiger is als ik dacht.
..dat je in een week best veel kan doen.
..het toch wel een beetje spannend is.
..maar wel super leuk!!!



Ik ging op zoek naar een kleur voor de kozijnen. Gewoon witte kozijnen leek me wel het mooist.
Kom je in de winkel blijken er wel minstens 10 kleuren wit te zijn. pff.. ik wou gewoon wit. Wit is dus blijkbaar niet gewoon wit meer haha.
Uiteindelijk maar gekozen voor krijtwit.



Daarna op zoek naar een leuke kleur voor de slaapkamer. 1 muur is knal blauw geworden.
Ik ben er helemaal blij mee. de slaapkamer is op wat muur decoratie en lampen na af !!!
Wat gaat dat snel.
Nog even en ik kan lekker in mijn eigen stekkie slapen.







Ook de huiskamer is bijna af. Nouja op de meubels , lampen , gordijnen en decoratie na dan.
Het verven is gebeurd. Dat is toch wel het grootste gedeelte van de huiskamer, toch? De rest komt ook wel, maar daarvoor moeten we nog rondkijken voor wat leuke spulletjes. JEEEEJ lekker rond snuffelen!!!!!


Volgende keer meer....

2 opmerkingen:

  1. Wow leuke kleur meid! Geweldig en idd de rest komt wel:) Snuffel snuffel:)

    BeantwoordenVerwijderen