zondag 13 mei 2012

lekker rustig aan.

We zijn weer een week of 2 verder. Weekjes waar in niet heel veel gebeurd is.
Ik merkte aan mezelf dat ik toch wel rustig aan moest gaan doen.
Vooral toen mijn longen dat ook besloten. Ik kreeg een kleine longbloeding.
Dus toen heb ik de handrem er maar even op gegooid.
Ik was namelijk niet van plan om ziek te gaan worden. Dat kan ik niet echt gebruiken.
Even die handrem er op heeft wel geholpen.
Ik voel mezelf nu prima.

Deze week was mijn eerste weekje in mijn eigen appartementje. Dat voelt goed.
Regelmatig D. (het vriendje) over de vloer en gezellig wat vrienden op de koffie.
Het wordt steeds meer mijn plekje
Vooral nu er steeds meer meubels bij komen.

Ik ben samen met D. op zoek gegaan naar eetkamer stoelen. We hebben heel wat kringloopwinkels af gestruind. Ik was op zoek naar 6 verschillende ouder keukenstoelen. Deze ga ik schuren en een leuk kleurtje geven. Uit eindelijk heb ik er 4 gevonden en hadden we er thuis nog 1 staan. Met een beetje rondvragen bleek mijn tante er ook nog 1 te hebben. De stoelen zijn dus compleet.
Van de week dus maar eens langs de bouwmarkt voor wat verf.
Ik ben echt benieuwd naar het eindresultaat , maar volgens mij gaat het echt leuk worden.




1 opmerking:

  1. Leuk zeg, ben benieuwd hoe je stoelen worden!
    Enjoy!!!
    Liefs Sandy

    BeantwoordenVerwijderen