donderdag 14 juni 2012

Bloed ,(angst) zweet , en tranen.

Nee ik heb het niet over het voetbal. Heb er dan wel geen verstand van maar ze deden het maar slecht. Nee , ik heb het over het bloed wat ik laatst ophoesten. Dat gebeurde wel vaker de laatste tijd. Na de 5e keer deze maand ( 1 grote en wat kleintjes) dacht ik, ik ga toch maar bellen. 'nou kom maar langs'. Dus een week voor dat ik op controle mocht toch maar gegaan. Longfunctie blazen. Ja en die was het beste van dit jaar.   Hoe kan dat nou. Waarom zeggen de cijfertjes niet wat ik voel. De longfoto zei het wel. Er zat een ontsteking. De dienstdoende arts in overleg met mijn eigen longarts. De longarts wist na 2 zinnen genoeg. Ik mocht blijven. Dat bloed ophoesten en gewichtsverlies beviel haar niet.
helaas was er in Dekkerswald geen plek , dus op naar de fabriek die UMC St. Radboud genoemd word.
Na overleg met de interventie radioloog is besloten te emboliseren ( de bloedende vaatjes dicht te maken).
Alleen al van het woord krijg ik de kriebels. brrrr...
Sommige zeggen het valt mee. andere zeggen het is een drama.
Laat het alsjeblieft mee vallen.
Afwachten maar, meer kan ik toch niet doen. Al ben ik al 2 dagen super zenuwachtig.





3 opmerkingen:

  1. Sterkte meis.. hopelijk valt het mee!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat een nare berichten.
    Beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dappere Marion gaat je lukken hoor. Heel veel sterkte. X

    BeantwoordenVerwijderen