vrijdag 15 juni 2012

Embolisatie

Mennnn , wat was ik gespannen. pfff... Ik vond het dood eng.
Achteraf viel het allemaal reuze mee. Vooral de verdoving was niet zo fijn.
Van de voerdraad inbrengen heb ik eigenlijk niks gemerkt. Ik verbaasde mezelf er over hoe rustig ik eigenlijk op die tafel lag. Ik dacht ik laat het maar over me heen komen. Meer kan ik toch niet doen, Ze legde alles heel rustig uit en als ik vragen had mocht ik ze ook gerust stellen. Blij dat het hele aardige mensen waren. Ik begin anders alleen al te stressen omdat ze gewoon niet naar je luisteren.
Dat viel dus allemaal heel erg mee. Ze hebben 3 bloedvaatjes dicht gemaakt.
Ik ben wel blij dat ik me verder niet zo benauwd voel. Ik kan me voorstellen , dat als je benauwd bent het alles behalve prettig is om zo plat op je rug stil te moeten blijven liggen en al dat gefriemel aan je lijf.

Nu nog een nachtje hier logeren. Als de apotheek opschiet mag ik morgen naar huis. thuis nog 2 weken verder kuren.

4 opmerkingen:

  1. Fijn dat het mee is gevallen!
    Nog veel beterschap verder :-)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zie je wel Marion. We maken ons altijd veel te veel zorgen van te voren. Hopelijk blijven die longbloedingen heel lang weg, of beter nooit meer. Veel plezier weer thuis!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marion, fijn dat het zo meeviel! Ik lees af en toe van die treurige verhalen hierover. Maar het scheelt idd al als de behandelaars aardige en rustige mensen zijn.
      Lekker naar huis morgen! Lieve groet van Martina

      Verwijderen
  3. heej,

    dan heb je aardig het zelfde als mij meegemaakt. alleen jammer genoeg dat ze bij mij geen vaatjes konden vinden die bloedingen geven. ben nu ook weer thuis met antibiotica via infuus. ik vind het maar een naar iets dat emboliseren. hele tijd plat liggen en ik was er gespannen. ik spannende alle spieren aan en voor al mijn been en lies. je wilt dat je ontspannen bent maar als die man de draad aanvoerd. span je je direct weer aan.

    hopelijk stoppen de bloedingen bij mij dan maar met de antibiotica kuurtje.

    groetjes en succes :)

    BeantwoordenVerwijderen