zaterdag 30 juni 2012

P.rednison enzo

Gister op controle geweest in het ziekenhuis.
Wat kan zo'n longfunctie apparaat ineens je humeur verpesten bah bah.
Na een kuur van 2 weken verwacht je stiekem toch wel verbetering. Als dat dan niet zo is valt dat toch ontzettend tegen. De dokter vond het wel mee vallen, maar die paar procent is voor jezelf dan behoorlijk frustrerend.
Omdat ik klachten had van mijn rechter long, die deed een beetje pijn, toch maar een longfoto gemaakt. Op de longfoto was ook te zien dat de kuur niet echt verbetering heeft gegeven.
Ook de weegschaal gaf weer een kilo minder aan. Daar was de dokter dan weer niet zo heel blij mee.
Ik zelf eigenlijk ook niet. Is al weinig kont te bekennen en zo nog minder.
Dus nu was de vraag: wat doen we nu ?

Er zit al weken een droog hoestje. Ook mijn IgE (allergie waardes in je bloed, als ik het goed zeg) was weer heel langzaam aan het stijgen. Ik heb al langer het vermoeden dat de ABPA ( schimmelallergie)  weer opspeelt en omdat we nu eigenlijk niet goed kunnen vinden waar ik zo'n last van heb gaan we toch maar kijken of dat de oorzaak is.
Dit betekent aan de prednison. We beginnen met 30 mg. Hopelijk doet het zijn werk en kan het weer snel naar beneden.

Ik baal er wel ontzettend van dat ik aan de P.rednison moet. Hallo hoge bloedsuikers, botontkalking en dikke kop ( en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Rommel)  Al hoop ik wel dat het werkt. Dan weet ik eindelijk waar de klachten vandaan komen.

Nu ga ik maar eens genieten van een heerlijk dagje CFBeachDance.
Op naar Bloemendaal

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen