maandag 6 augustus 2012

en daar gaan we weer!

Na een paar daagjes lekker weg geweest te zijn met mijn manneke naar Friesland, mocht ik toch weer uit logeren in Groesbeek.
Bah , het is nog geen maand geleden dat ik aan een infuuskuur heb gezeten.
Even een verminderde weerstand en ik ben weer verkouden. En aangezien een verkoudheid bij mij eigenlijk gelijk over gaat in een longontsteking mocht ik weer.

Er is verder nog niet veel bekend over hoe lang ik moet blijven. Ik krijg dinsdag een picc-lijn en hoop daarna snel naar huis te kunnen. Alleen wil ik wel zeker weten dat de kuur genoeg doet. Geen half werk want dan lig ik hier over een maand weer en daar zit ik niet zo op te wachten.

De muur mag nog wel wat gezelliger gaan kijken. Dus als iemand zich geroepen voelt haha

Universitair Centrum voor Chronische Ziekten Dekkerswald
Marion
ulc 1 kamer 56
Nijmeegsebaan 31
6561 KE Groesbeek


1 opmerking:

  1. Een beetje bedelen om kaartjes,wat verschrikkelijk ;-). Zit hier al trainend je bloggie te lezen. Kaartje is al onderweg.

    BeantwoordenVerwijderen