maandag 25 maart 2013

2 heerlijke weken Gran Canaria.

6 maart ging de wekker al heel vroeg. om 7.00 vloog ons vliegtuig richting Gran Canaria.
Wat waren het 2 fijne weken.
Lekker rustig aan. Alleen de zon , mijn vriendje en voor de rest even helemaal niks.
We zijn allebei niet zo'n types om bij het zwembad te gaan liggen. Dus lekker veel terrasjes gepakt en wat excursies gedaan.
zo stonden, een vip-tour, dolfijnen spotten, en zee vissen op het programma.








De vip-tour was erg leuk. Zo zie je in een vogelvlucht een heel groot deel van het eiland. We gingen het eiland rond in kleine busjes. Op sommige plekken konden we er uit voor foto's. Verder hadden we een gids in het busje zitten die wat over het eiland vertelde.








 Bij de dolfijnen-tour hadden we ook erg veel geluk. We hebben verschillende walvissen gezien en ook verschillende dolfijnsoorten. Ik heb wel eens verhalen gehoord van mensen die niks hadden gezien. Dit was dus wel erg leuk. Het was die dag wel wat koud. Het waaide ontzettend hard. Daar hadden we ons wel een beetje in vergist. We stonden er namelijk nog al zomers op.



We gingen bij het zeevissen eigenlijk voor het grote werk. Het big game fishing zo als je het op tv ziet.
Helaas waren we daarvoor in het verkeerde seizoen. Toch zijn we gegaan. Er werd ons verteld dat je ook nu wel flinke vis zou kunnen vangen. Helaas was dat bij ons niet het geval. D. had een heel klein visje gevangen en de 2 andere mensen op de boot hadden helemaal niks gevangen. Ik wou eigenlijk ook vissen, maar zo'n bootje is niks voor mij. Ik was zo misselijk als iets. Dat werd dus helemaal niks met mij. Dat was de laatste dag. De laatste dag denk je, 'ik heb geen zonnebrand nodig'. verkeerd gedacht dus. Even in een hele korte tijd flink verbrand. Met een mooi rood neusje kwam ik dus aan in Nederland. En je moest het hele vliegtuig is horen toen we door de wolken kwamen. Het eerste wat we zagen was sneeuw.

1 opmerking:

  1. great issues altogether, you just gained a new reader.

    What might you suggest in regards to your put up that you made some days in the past?
    Any certain?

    my web-site: acoustic guitar chord

    BeantwoordenVerwijderen