woensdag 5 juni 2013

Een eigen huis, een plek onder de zon. #Deel 2

Ten eerste.... Wat een heerlijk weer vandaag. Wat kan ik daar van genieten.
Maar nu over tot de orde van de dag. waarom een deel 2 van de titel 'een eigen huis, een plek onder de zon'.
Een jaar geleden schreef ik over mijn appartementje  in Eindhoven.
Wat was ik blij. Eindelijk een plek je voor mezelf. Rond de zelfde tijd kreeg ik een ontzettend lief vriendje. Een 3/4 jaar verder kregen we het idee dat we toch wel graag samen wouden gaan wonen. Nu is dat lieve vriendje van mij echt zo'n boertje wat het dorp niet uit wil, dus Eindhoven was voor de lange termijn geen optie. We gingen dus op zoek naar een huisje bij mijn vriend in het dorp. We hebben verschillende huizen bekeken en in eens was het daar. Het perfecte huisje voor ons 2. Een mooie grote tuin, 2 onder 1 kapper, Op een mooi plekje in het dorp.

Het was wel even een stap om mijn appartementje te verlaten. Het is toch je eerste eigen plekje. Ook vond ik het erg jammer dat ik weer verder weg ging wonen van mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes. Ook dat komt wel goed ook al woon ik nu weer wat verder weg. dat weet ik zeker ,

In het nieuwe huis moet behoorlijk wat geklust worden. Nu vraag je je natuurlijk af 'wat moet er nog gebeuren dan'. Nou je kunt beter vragen 'wat hoeft er niet te gebeuren'. alles moet eigenlijk gedaan worden. nieuwe badkamer, nieuwe keuken etc. Gelukkig heb ik een hele handige papa en een net zo handige schoonpapa en een vriendje die ook wel handig is. Dat gaat dus zeker wel goed komen. Nog even een paar maandjes wachten tot we echt in ons paleisje kunnen gaan wonen.

Ik ben er in ieder geval super blij mee.... en o ja er kan weer een puntje van mijn bucketlist door gestreept worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen