dinsdag 15 oktober 2013

5 km rennen

Wouw ik deed het. Ik deed het gewoon.
De cityrun van Eindhoven. 
Na een fikse verkoudheid 5km rennen en wel in 35 minuten.
Wie had dat 2 jaar geleden gedacht. Toen was ik al bek af als ik 100m moest rennen.

Ik weet nog dat na dat gedoe met mijn PAC. ik The Voice zat te kijken en naar die hele grote trap keek. Toen dacht ik nog 'als ik die hele grote trap op zou moeten, moet ik eerst een kwartier bij komen voor ik een woord uit kan brengen.'  Waarom ik er toen aan dacht? ik weet het niet. Waarom ik me dat juist nog kan herinneren? ik weet het niet. Ik was toen mijn conditie totaal kwijt, maar nu, nu liep ik gewoon 5km.

En wat doet dat veel met je gezondheid. Als ik normaal gesproken een fikse verkoudheid heb mag ik daarna uit logeren in Dekkerwald. Nu voel ik me weer kip lekker zonder enige kuur. Wat dat beetje conditie dan met je kan doen verbaast me. Het geeft wel motivatie om gewoon lekker door te gaan met rennen.

Mijn Papa heeft het ook goed gedaan. Hij heeft met me mee gelopen. Hij had zelf een kleine blessure maar deed gezellig met me mee We dit it !!

Ook mijn vriendje, en vrienden liepen mee. Zij liepen de estaffette. Met 4 man de marathon lopen.
En ze hebben allemaal de 10 km volbracht.

Trots op jullie allemaal!!!

We liepen met zijn alle ook nog eens voor een goed doel.
We liepen voor stichting My challange. Deze stichting is opgericht voor de kinderen en jongvolwassenen van cf centrum oost Nederland. Het doel van deze stichting is om kinderen en jongvolwassenen aan het sporten te krijgen, Om ze te kunnen ondersteunen om een leuke sport te beoefenen en daardoor te zorgen dat je conditie goed blijft en daardoor langer uit het ziekenhuis te blijven. Bij mij werkt het in ieder geval erg goed. 


Volgend jaar een tijd onder de 30 min!!!!! 


Oja, en sinds dit weekend wonen we in ons paleisje.
Nog wat kleine dingen die gedaan moeten worden en dan is het echt helemaal af.  Heerlijk om weer je eigen plekje te hebben en niet meer steeds op en neer hoeft te reizen.

Foto's volgen nog.

5 opmerkingen:

  1. Heel veel geluk samen in jullie nieuwe huisje. p.s. Jullie hebben het super gedaan afgelopen zondag.
    Trots op jullie.
    xxx mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super goed gedaan Marion! Heerlijk gevoel is dat hè, als je over de eindstreep komt :)

    En wat leuk van jullie paleisje, echt samen genieten nu!!

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd wat goed van je! Is goed voor je zelfvertrouwen! En veel plezier in jullie nieuwe huisje, groetjes Claudia Denissen

    BeantwoordenVerwijderen