maandag 30 december 2013

Kan het toch niet laten ..Een jaaroverzicht

Wat is er weer veel gebeurd het laatste jaar.
Waar zal ik eens beginnen. Bij het begin dan maar. 

Ik besloot op huizenjacht te gaan met mijn manneke.
Wat nog wel even wat ups en downs gaf. Hoezo zul je denken.
Ik ging mijn mooie appartementje in Eindhoven verlaten. Een appartementje waar ik toch wel een jaar met heel veel plezier heb gewoond. Mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes die om de hoek woonde. Mijn eigen plekje waar ik heel lang al naar uit had gekeken. Ik ben blij dat ik toch een jaar heel fijn heb gewoond. Nu moet ik toch weer een eindje rijden om even op de koffie te gaan, maar ik heb het er graag voor over.
Omdat ik toch graag samen wilde gaan wonen met de liefste van de wereld (slijm, slijm)  gingen we op zoek naar een huisje. Aangezien mijn vriendje een echte dorpse is zou ik hem nooit naar eindhoven kunnen krijgen. We besloten te gaan zoeken in het dorpje waar mijn vriend van daan komt. Na verschillende huizen te hebben bezichtigt, kwam er het perfecte huis voor ons te koop te staan. Binnen een dag belde we op en mochten we komen kijken. De keuze was snel gemaakt. Er moest nog wel een hoop gebeuren in het huis, maar nu konden we het wel naar onze zin maken. De keus was gemaakt. Na een hoop geregel met levensverzekeringen en al de reutemeteut kregen we de sleutel. Het verbouwen kon beginnen.
We hebben een 5 maanden hard gewerkt aan het huis en alles is van onder tot boven gestript.
Nu is het wel geworden hoe wij het wilde.

Ook ben ik samen met mijn mannetje nog heerlijk op vakantie geweest.
We schreven ons in bij de stichting die de Gran Canaria reizen regelt en mochten mee.
Het waren 2 heerlijke weken. veel gedaan en lekker genoten van elkaar en van de zon.
De rust konden we wel gebruiken met alle huizenstress.
We zagen walvissen en dolfijnen in het wild. zagen heel het eiland in een vogelvlucht en genoten van de zon, de zee,de terrasjes en van elkaar.


We bezochten verder die zomer nog verschillende festivals, waaronder decibel, daydream en de zwarte cross.
Wat een super weekend was dat. Lekker banjeren door de modder ( oke dat was minder met mijn ballerina's aan haha), biertje drinken, muziekje luisteren, chillen in het gras.
En dan 's avonds niet de camping op maar lekker in een fris bedje in een hotelletje.
Prima te doen.



Een jaar waar ook minder leuke dingen gebeurde. Mijn lieve oma die overleed. Wat mis ik haar noch. Bijvoorbeeld met kerst of een verjaardag. Momenten waar ze toch wel bij hoort.
Lieve oma, je zit voor altijd in mijn hart.




Ook liep ik samen met mijn papa de cityrun in Eindhoven. Wie had dat gedacht.
Waar ik in het begin van het jaar hardloopschoenen kreeg voor mijn verjaardag en als doel had op zijn minst 10 minuten achter elkaar te kunnen rennen, werd het 5 kilometer rennen.
Ik deed het gewoon. en wel in 36 minuten. Ik was stiekem toch wel een beetje trots op mezelf.
Wat een heerlijk gevoel als je dan over de finish komt en je doel bereikt hebt.
Heerlijk.



Mijn gezondheid heeft het dit jaar verbazingwekkend goed gedaan. Een mijlpaal bereikt. Ik bleef 10,5 maanden uit het ziekenhuis. Iets wat in geen 8 jaar meer was gebeurd. Ook dat geeft wel een lekker gevoel. Oké, ik had graag het jaar vol gemaakt maar 10 maanden is altijd beter als 2 maanden. of 3 weken of zo. Ik sluit dit jaar iets minder goed af. Op het moment zit ik aan een infuus kuur. Na 4 verkoudheidjes te hebben overwonnen ging dat nu toch echt niet lukken. Het slijm zat wel erg vast en kreeg het zelf niet opgelost. Een infuuskuur moest er dus aan te pas komen. Hopelijk kan ik toch oud en nieuw nog thuis vieren met een thuis infuus. 

Een jaar waar in een vriendinnetje beviel van haar mooie kleine meid, vrienden in het huwlijksboodje stapte  ik genoot van heerlijke dagjes uit met vrienden , naar het strand, de Apenheul, de margriet winterfair, dagje skiën in landgraaf. CFBD en nog veel meer genietmomentjes.
Al met al weer een super jaar.

Bedankt voor alle heerlijke momenten die ik dit jaar weer mee heb gemaakt.
Op naar 2014


Voor iedereen een liefdevol en knallend 2014!!!!!!!!!!!!!






1 opmerking:

  1. Wat een goed verhaal! Op dat 2014 een nog mooier jaar wordt dan 2013 was! AMEN!
    Oh, en ik ben ook vereerd dat ik schitter op jouw blog, haha ;) xxjesss

    BeantwoordenVerwijderen