vrijdag 31 januari 2014

Een maand aan geniet momentjes!!

Het jaar begpn niet zo goed. Hij begon met een infuuskuur, maar ik dacht laat ik het jaar eens positief beginnen. Voor elke dag een geniet momentje. Ook al is de dag wat minder leuk er is altijd wel een positief puntje. Ik heb een maand lang elke dag een geniet momentje op geschreven. En als ik het zo terug lees heb ik een heerlijke maand gehad. 

1 Elise kreeg nieuwe longen.
2 Een foto te zien krijgen van een wakkere en stralende Elise. 
3 Gezellig wezen lunchen met een lieve vriendin.  
4 Gezellig spelletje doen met vrienden .
5 Lekker lang uitslapen en daarna ontbijten met afbakbroodjes en een gekookt eitje.  
6 Voelen dat je infuuskuur zijn werk doet. 
7 Het zonnetje dat door het raam schijnt. Ik hou er van.
8 Spontaan op de koffie bij een vriendin.
9 Lekker weer een uurtje bezig geweest bij de Fysio. 
10 Huisje heerlijk schoon gemaakt samen met mijn lieve Mama en weer infuusloos. Heerlijk.
11 Een heerlijke gezichtsbehandeling.
12 Een geslaagde housewarming party (part 1)
13. Auto verkocht . Nu op zoek naar een nieuwe. 
14 Mijn longfunctie is weer op het oude niveau. 
15 Mijn verjaardag gevierd met een lunch en dinner buiten de deur.  
16 Even lekker knuffelen met mijn meisje (raya)
17 Je schoonzusje die aanbied even mee boodschappen te doen voor de housewarming. Erg fijn die extra handen 
18 Een geslaagde housewarming party (part2) 19 Het huis weer heerlijk schoon en daarna lekker met de beentjes omhoog op de bank. 
20 Even op de koffie bij mam en pap.
21 HbA1c van 43 ( dat is de bloedsuiker over langere termijn. Deze moet tussen de 40 een de 55 zitten) 
22 In het zonnetje fietsen door de wijk en blij zijn met waar we nu zijn.  met ons geweldige palijsje. 
23 Weer heerlijk gerend bij de fysio. Voelde goed. 
24 Gewoon die knuffel als hij thuis komt van zijn werk. 
25 Gezellige avond met mijn vriendinnetjes. Lachen, kletsen en videoclips afkraken. 
26 Een onverwachts bakkie koffie met mijn schoonbroertje  
27 Een dagje helemaal niks na een heerlijk weekend. 
28 Je vriendje die voor je kookt 
29 Koekjes gebakken.  gewoon omdat het kon. 
30 Wat blijft een stukje rennen telkens weer een heerlijk gevoel. 
31 Een dagje bijkletsen, naar de bios en hapje eten met 2 lieve vriendinnetjes. 

4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn vorige reactie heb ik even verwijderd. Daar zaten zoveel spellingsfouten in, dat was niet erg genieten ;). Heerlijk hè, als je iedere dag (ondanks alles) toch de fijne momenten er uit kan halen. Want die zijn er!

    Genietse verder! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een super mooie hba1c! Wat heb je gedaan? ;)

    Heel goed idee, zo focussen op de goede dingen. Het gaat nu vast weer een tijd beter met je gezondheid als de kuur zo goed geholpen heeft. Ik duim voor je.

    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niks bijzonders eigenlijk. Niks drinken met kolydraten en de nutri bij de maaltijd deed bij mij al heel veel.

      Daar gaan we voor, dat het weer een hele tijd duurt!!

      Verwijderen