dinsdag 1 april 2014

feesten in maart

Jehhh het was weer zover. Carnaval stond voor de deur. Beetje jammer was wel dat ik voor dat de carnaval begon al erg moe was. Dat bevorderd de rest van de dagen niet.
     De zaterdag gingen we naar Eindhoven. Het was gezellig, alleen had ik op een gegeven moment echt zo iets van , waarom was carnaval ook al weer leuk. Ik was helemaal kapot en irriteerde me aan de drukte en de zatte mensen. Ik ben daarom ook maar vroeg naar huis gegaan. Energie sparen voor de rest van de dagen.
     Zondag hebben we de 'mega' optocht van ons dorp zitten bekijken. Het telde nog geen 10 wagens/loopgroepen. Die optocht was dus zo voorbij, maar met wat gezellige mensen en een drankje vermaak je je toch wel. dus nog een hele tijd in de kroeg rond gehangenen samen lekker gegeten. Daarna nog maar even naar mijn oude dorpje geweest. Blijf me verbazen dat het daar ook best wel gezellig kan zijn haha. Ik heb me in ieder geval erg vermaakt.
     Maandag gingen we voor nog een dag. Ook nu was ik erg moe. We begonnen 's middags al met optocht kijken. Als je dan tot 's avonds door moet en je bent al niet fit, is het energiezakje op en gegeven moment echt op. De dinsdag hebben we daarom maar doorgebracht op de bank. Het was al met al toch een erg gezellige carnaval.

Na de carnaval een week nodig om bij te komen. Geen uitzondering, maar jezelf dwingen om toch maar eens op de bank te blijven liggen en niet alles willen doen en niet stil willen zitten is toch best wel lastig.

Ook was het deze maand halfvasten. Wat was het weer een feestje, Ik heb me weer erg vermaakt.
3 dagen party, maar voor de party begon eerst nog even naar een toneeluitvoering geweest van mijn mams.Het was een erg leuk stuk. Goed gedaan mams!!! Daarna nog even naar het halfvasten terein om de laatste 2 uurtjes nog even mee te pikken. Een drankje, gezellige mensen, Leuke muziek en er ontbreekt niks. Ik heb weer een top weekend gehad. 

Niet alleen hadden we de halfvasten feesten en carnaval, ook waren we 2 jaar samen deze maand,
Liep ik ik voor het eerst weer een keertje hard in het zonnetje, wat een feestje blijft dat toch en genoot ik van het heerlijke lente weer, ook dat is een feestje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten