dinsdag 10 juni 2014

11. sterke en zwakke punten

Sterke punten :
-Altijd proberen overal iets positiefs in te zien.  Van huis uit het motto ' komt wel goed ' mee gekregen. Ik probeer daar wel altijd aan te denken.
-eigenwijs, ja dat kan ook een positieve eigenschap zijn.  Zonder eigenwijs te zijn had ik sommige dingen niet bereikt. School bijvoorbeeld, Waar sommige dachten dat ik beter kon stoppen omdat het erg veel energie koste,  ben ik toch door gegaan en heb wel mooi dat papiertje.
- doorzettingsvermogen. Als ik iets echt graag wil ga ik ervoor.

Zwakke punten:
- Eigenwijs,  ja ook een slechte eigenschap.  Soms is het beter wat minder eigenwijs te zijn en naar je lichaam te luisteren.
- over je grens gaan. Niet zo handig als je er daarna veel te lang van moet bijkomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen