donderdag 12 juni 2014

13. support

mijn suport, dat zijn vrienden familie, mijn mannetje en mijn hondje, maar er zijn er toch wel 3 in het bijzonder.

Mijn paps en mams:
Ze zijn er altijd.
Als ik mag logeren in het ziekenhuis zijn ze de eerste die mee gaan/langskomen. Als ik op controle moet en ik wil niet alleen en mijn mannetje kan niet, gaat mama mee. Moet er iets in het huis gebeuren en kost het mezelf te veel energie, staan ze voor me klaar. Voel ik me gewoon niet zo lekker of niet zo vrolijk beuren ze me altijd op. 

Mijn lieve vriendje:
In de 2 jaar dat we iets hebben heeft die altijd voor me klaar gestaan en is hij er altijd als ik hem nodig heb. Hij ziet het als er iets met me aan de hand is en steunt me in alles.

En natuurlijk mijn lieve meisje (Hond: Raya)
Ik woon dan wel niet meer thuis, maar altijd als ik bij mijn ouders thuis kom is ze blij om mij te zien. Als ik verdrietig ben komt ze me een knuffel geven en gaan we samen een eindje wandelen om mijn gedachte op een rijtje te krijgen. Hopelijk gaat mijn eigen hondje ( die hopelijk dit jaar nog komt) het zelfde doen , maar ze zal de aandacht met Raya moeten delen hihi.


Zo blij met deze schatten, ook met alle lieverds die nu niet uitgelicht zijn is in deze blog.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten