vrijdag 13 juni 2014

14. motivatie

Ik heb vorig jaar de 5 km in Eindhoven hardgelopen tijdens de marathon. Nooit verwacht dat me dat ooit zou gaan lukken. Nog niet heel lang geleden lukte het nog niet eens om het eind van de straat te halen.
Nu de 5 km is gelukt, wil ik dit jaar nog een keer de 5 km lopen en daarna gaan trainen voor de 10 km. Dit is wel een erg grote motivatie om mijn best te doen met sporten en aangezien sporten super goed helpt om mijn longen schoon te houden. Ga ik hier vrolijk mee door. Het helpt niet alleen om mijn longen schoon te houden, maar door het sporten zit ik ook een stuk beter in mijn vel. 

Genieten van alles en iedereen om me heen. Genieten van elke dag. Dat is iets wat je elke dag een lach op je gezicht geeft . Het hoeven maar kleine dingetjes te zijn. Een knuffel van je vriendje,
gezelligheid met vrienden of gewoon de zon die schijnt.

Natuurlijk is er nog een veel grotere motivatie.
Oud te worden samen met mijn mannetje.
Vechten om zo lang mogelijk van elkaar te kunnen genieten en van alle leuke dingen die we samen doen. Samen het bejaarde huis binnen kunnen lopen of een wedstrijdje houden met onze rollators. ik zie het al voor me.  Daar gaan we natuurlijk voor. Ik ga niet voor minder.










Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen