zaterdag 14 juni 2014

15. cf quotes


Pluk de dag. Stel niet uit tot morgen wat je vandaag kan doen. Geniet van elk moment. 
Als iets mogelijk is, waarom dan niet doen. Ook al betekend het soms dat ik er van moet bijkomen. Je moet kunnen leven en niet constant bezig zijn met die klote ziekte. 
Als het er even in zit en ik kan het aan en er is iets leuks te doen ben ik er bij. Soms met wat aanpassingen, soms lukt het echt niet , maar ik probeer wel alles uit het leven te halen wat er in zit.























Wacht niet tot het aan komt gewaaid, maar vecht voor iets wat je wil bereiken.
Je hoort veel mensen roepen van "ik wil dit en dit en dit", maar ondertussen doen ze er niks mee. Dan denk ik. 'Het komt niet aangewaaid. Doe er wat voor. '
Ik kan wel wachten tot mijn CF er niet meer is, maar weet je, dan kan ik wachten tot dat ik een ons weeg. Ik probeer er op dit moment iets van te maken. Ook al moet ik daarvoor door de regen. Ik dans er wel doorheen.

En mijn laatste quote van vandaag:
Het leven is als een berg beklimmen, maar vergeet niet van het uitzicht te genieten.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen