zondag 15 juni 2014

16. de toekomst

huisje, boompje, beestje. Dat is waar ik vroeger van droomde.
Weet je ik heb het al bijna compleet.
Het huis is er, het boompje is er en het beestje is onderweg.
Ik hoop over een tijdje een blije pup hier rond te hebben lopen. Lekker knuffelen en wandelen in de bossen. heerlijk!!!
Verder hoop ik heel oud te worden met mijn mannetje.
Dat we samen van het leven kunnen genieten.
Wat er verder nog gaat gebeuren weet ik niet.
Ik ben niet iemand die ver in de toekomst kijkt. Je weet toch nooit hoe het gaat lopen.
Cf is nog al een grillige ziekt. Het kan zo maar omslaan.
Ik leef vandaag en wat morgen komt, komt morgen.
Wel zijn er nog een hoop dingen waar ik van droom. zie mijn bucketlist.
Geschreven om mezelf op te vrolijken toen ik nog al veel in het ziekenhuis lag. Mooie dingen om naar toe te kunnen werken.


Ik hoop natuurlijk wel dat in de toekomst ooit dat ene pilletje gaat komen.
Dat pilletje wat cf kan genezen.
Ze zijn al druk bezig met onderzoeken naar een bepaald medicijn.
Dit pilletje moet er voor zorgen dat het foutje in de cel weer gaat werken.  ( als ik het fout zeg verbeter me maar. Dan pas ik het aan. Kan nergens een heel duidelijke uitleg vinden. behalve dan  hier. )
Dit zou natuurlijk een uitkomst zijn als het op de markt zou komen en het werkt zo als het moet werken.
Het onderzoek is nog in volle gang dus daar gaat helaas nog wel een paar jaar over heen.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen