dinsdag 17 juni 2014

18. Mic-key button en zuurstof

Gelukkig heb ik dit allebei nog niet nodig. En dit wou ik graag zo houden. 

Op de foto van vandaag is een mic-key button te zien. Door dit 'ventieltje' kan sondenvoedong gegeven worden. Als een cfer het zelf niet meer kan bijbenen met eten. Krijgt hij/zij sondevoeding. Dit om op gewicht te blijven. Door de vele infecties en darmen die maar de helft van de voedingstoffen opnemen, moet het lichaam dubbel zo hard werken en verbrand daardoor nog een extra energie. Vandaar dat een cfer soms bijvoeding krijgt doormiddel van sondevoeding.

Ik heb gelukkig nog geen zuurstof nodig. Dit lijkt me echt wel een mega grote stap. 1 van de stappen waar ik het meest bang voor ben denk ik. Als dat nodig is gaat het wel heel slecht met je,  is dan mijn gevoel. Ik hoop dat dit nog heel, heel lang weg blijft.

1 opmerking:

  1. Hoi lieve 'muis',
    Ik heb al je cf-Challenges gelezen hoor en wilde eigenlijk ook reageren maar het kwam er gek genoeg niet van. Deze van vandaag is misschien (en gelukkig maar!) het minst interessante...hahahaha! Ik genoot van je quotes en gewoon van hoe je geniet van het leven!
    Dikke, dikke kussen van mij :)

    BeantwoordenVerwijderen