donderdag 19 juni 2014

20. beste ziekenhuis ervaring


Na behoorlijk wat ziekenhuis opnames en klote dingen in 2010. Kreeg ik deze aap van een  groot deel van mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes.

Ik lag in dat jaar meer in het ziekenhuis dan dat ik thuis was. Dat was het jaar van die ontstoken PAC (Dat ding krijgt zo wel een grote rol in deze challange zeg)

Dit was ergens halverwege het jaar. Ik zat er toen helemaal doorheen. Er zouden die dag 2 vrienden van mij op bezoek komen. Die kwamen ook, we kletste wat en toen hadden ze zin in koffie zeiden ze.
'zullen we even ergens wat koffie gaan drinken' zei J..
ik vond het prima. even die kamer verlaten vind ik nooit erg. Zo gingen we dus even wat koffie drinken. Halverwege de afdeling zit een gezamenlijke ruimte. De deur daar was dicht. Dat was me nog niet eens opgevallen toen. die staat normaal open, maar die vrienden zeiden:  " misschien kunnen we hier wel gaan zitten." dus dat deden we.
Ik ging naar binnen en daar stonden ze. "SURPRISSSEEEEEEE!!!!! ".
Ik heb een heerlijke middag gehad toen. 
Wat was ik verrast en blij. Wat deed deze super verrassing me toen goed. Pressies wat ik nodig had om me op te vrolijken.
Wat een geweldig lieve vrienden heb ik toch. Dankbaar met zo'n stelletje mafkezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen