vrijdag 20 juni 2014

21. Het minst leuke aan cf

Uhm... is er iets leuks aan cf dan.
Maar oke, het minst leuke:

Het hoofd dat meer wil dan het lichaam. Je hoofd heeft allerlei plannen. helaas heeft je lichaam niet altijd de energie om die plannen uit te voeren. Heel frustrerend kan dat zijn. Vooral als er iets is wat je heel graag wil of waar je heel graag naar toe zou gaan. Dan werkt dat lichaam soms nog wel eens tegen. Je hoofd zit dan nog vol energie.
Daar door stoot ik nog al eens mijn hoofd. Het lukt me de laatste tijd steeds beter om mijn energie te verdelen, maar dat heeft heel wat leermomentjes gekost voor me dat lukte en nog is het lastig.


Ook is het vervelend dat je niks ziet van de buitenkant. Als je me aan ziet komen lopen zou je niet denken, dat meisje is ziek. Veel mensen onderschatten dan ook vaak wat je wel en niet kan. Het enige wat je merkt is vaak dat vervelende hoestje. waar mensen dan op reageren als : "rook er nog een", "zo , dat was een flink nachtvorstje" ( midden in de zomer), "zo meid, kruip maar gauw onder de wol" of nog meer van zulke opmerkingen. Het is ook best wel lastig uitleggen hoe het nou zit, want de ene dag kan je ook meer als de andere. Alleen bij een gebroken been zie je wat er aan de hand is bij cf niet.









Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen