zaterdag 21 juni 2014

22. Inspiratie

Inspiratie wat bedoelen ze daar pressies mee.
Ik ga maar voor waar ik andere mee wil inspireren.

Ik wil mensen bewust maken dat je moet genieten en dat je nooit spijt moet hebben van iets wat je heeft doen laten lachen.
Maar niet genieten van grote dingen. Nee, gewoon van kleine dingen. De zon die schijnt. Een kind dat naar je lacht. De hond die blij aan komt kwispelen. Het hoeft niet allemaal groot. Ik hoef geen wereldreis te maken om te kunnen genieten ( Natuurlijk zeg ik daar ook geen nee tegen).
Ik geniet al van het zonnetje in mijn achtertuin.
Ik hoop dat mensen dat zien en dat ze daar wat mee doen. Dat ze ook gaan genieten van de kleine dingen, want het is zo mooi om van zulke kleine dingen te kunnen genieten.



 made by jill ;-)
zonsondergang afgelopen zaterdag I love it!!

3 opmerkingen:

  1. Dit weekend waren er mooie en bijzondere ontmoetingen. Maar ook confrontaties hoe betrekkelijk alles is.
    Carpe Diem

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit weekend waren er mooie en bijzondere ontmoetingen. Maar ook confrontaties hoe betrekkelijk alles is.
    Carpe Diem

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Carpe diem !!!!!!
      Het was een geweldig weekend veroon. Super bedankt voor de fantastische organisatie

      Verwijderen