dinsdag 24 juni 2014

25. Hospital trowback

Ik denk dat het hier gaat over de frequentie van de ziekenhuisbezoeken/opnames.
Er is een tijd geweest dat ik om de 2 maanden een ziekenhuisopname had. Gelukkig is die nu terug gedrongen naar 6 tot 11 maanden. De opnames bij mij zijn vooral voor mijn longen. Het is al een hele lange tijd geleden dat ik voor mijn darmen in het ziekenhuis heb gelegen. Dat was de laatste keer in 2007.

Als je het hebt over ziekenhuis controles is dat ook veranderd. Eerst was dat elke maand en nu ga ik 1 keer in de 3 maanden. Toch wel lekker om niet zo veel meer richting ziekenhuis te hoeven. Ik hoop dat ik het een hele lange tijd zo kan houden.

Als ik dan weer naar het ziekenhuis moet zeg ik meestal dat ik een date heb met Henk.
Ik zal je Henk even voorstellen.



 Henk de infuuspaal. Mijn trouwe vriend in mindere tijden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten