donderdag 26 juni 2014

27. Ergste woorden

Er zijn niet echt hele erge dingen gezegd.
Ja, dingen die je raken omdat iemand die dicht bij je staat het zegt.
Dan doet het wel even pijn als het niet zo'n leuke woorden zijn.
Maar zegt een vreemde minder leuke dingen. Dan geef ik er vaak niet zo heel veel om.

Wel een grappig verhaal.
Toen de Mexicaanse griep zo'n hype was zaten mama en ik een keer te eten in een restaurantje. De tafeltjes stonden vrij dicht bij elkaar.
Ik kreeg een kleine hoestbui en die man langs vroeg "toch niet de Mexicaanse griep hè?". En nog voor dat ik antwoord had gegeven was die een klein stukje verder weg geschoven.
Alsof ik besmettelijk was ofzo. Heb hem toen ook maar niet uit gelegd wat de reden nu echt was.
Hij was vrij snel klaar met eten in ieder geval.


1 opmerking:

  1. Hahahaha, zo herkenbaar! Krijg jij ook niet vaak te horen als je hoest van goh steek er nog maar eentje op? Of goh, flink verkouden hè, ja ik heb het ook goed te pakken gehad! ;)

    Goed hoe je omgaat met mensen die domme dingen zeggen!!

    BeantwoordenVerwijderen