dinsdag 3 juni 2014

4 vest

Wat bedoelen ze met een vest hoor ik je denken. nou dit dus...





Het is de bedoeling dat je dit aan doet tijdens het vernevelen. Het vest trilt en daardoor trilt het slijm goed los. Hier in Nederland zijn er maar weinig mensen die hem gebruiken. In Amerika word het wel veel gebruikt.
Het is een beetje te vergelijken met het kloppen van vroeger.
Dan moest ik gaan liggen en dan werd er zachtjes op mijn rug geklopt.
Het was dan de bedoeling dat het slijm los getrild werd, net als bij het vest dus.
Dit is na jaren afgeschaft. Er is onderzoek naar gedaan en het bleek dat het niet het juiste effect had.
Of het vest werkt is niet duidelijk. sommigen hebben er baad bij en sommige vinden het een onding als ik het zo uit verhalen hoor. Hier in Nederland wordt zo'n vest ook niet vergoed.
Ik heb er geen dus ik kan er verder niet zo heel veel over vertellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten