woensdag 4 juni 2014

5 dagelijkse routine

Mijn dagelijkse routine. Hier een overzichtje van een normale doordeweekse dag.

Rond een uur of 9/ half 10 sta ik op.
Dan pak ik mijn pufjes om de luchtwegen wat te verwijden.
Daarna een boterham, koffie en een handje pillen. \

Na het ontbijt word er verneveld.
Eerst hypertoom zout. dit duurt 5 minuutjes.
En daarna c.olistine of t.obi. Het ligt er een beetje aan welke medicijnen ik moet vernevelen.
Met c.olistine ben ik in 5 minuten klaar en met t.obi doe ik er 10 minuten over.

Daarna zijn er klusjes in het huishouden aan de beurt.
Dat is per dag een beetje verschillend. wassen, stofzuigen, poetsen, dweilen etc.
Ik probeer het altijd een beetje te verdelen. Alles in 1 keer doen is te vermoeiend. 

En dan is het het weer tijd om te eten.
Een boterham, een glaasje jus/melk en weer wat pillen.

Na het eten moet er gesport worden ( 3x in de week).
Het ligt een beetje aan het weer wat het die dag gaat worden.
Als het slecht weer is een uurtje knallen in de sportschool en schijnt het zonnetje lekker, of is het in ieder geval droog, dan ga ik lekker buiten een half uurtje hardlopen.

Meestal is het daarna wel tijd om even mijn rust te pakken en een uurtje op de bank te zitten.
Even een boekje lezen, haken of wat computeren.
En als het ventje bijna thuis komt moet er weer gekookt worden. ook Bij het avond eten horen een paar pillen.

Na het eten gezellig samen tv kijken of wat er die avond dan ook op de planning staat. 
vlak voor dat ik naar bed ga nog wat pufjes pakken en dan moet er nog een keer verneveld worden.
Vaak denk ik er pas aan als ik naar bed wil en denk ik shit dat moet ook nog, maar ik probeer het altijd braaf te doen. 
Daarna lekker mijn bedje in en op naar dromenland.


Wat een saai leventje heb ik hè?
Nee hoor, het valt wel mee. Ik geniet van elke dag en heb tussen door zat leuke dingen te doen. Werken zit er op het moment helaas niet in. Dat is te vermoeiend. Dat zou een week goed gaan en dan lig ik de week er na in het ziekenhuis, omdat ik te veel van mezelf gevraagd heb. Daarom doen we het maar rustig aan en geniet ik zo lekker van mijn leventje. 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen