donderdag 5 juni 2014

6 laatste ziekenhuisbezoek





Mijn laatste ziekenhuis bezoek bij de longarts was 8 april.

Het ging best goed met me.  De longfunctie was op dat moment wel iets minder als gehoopt.
We hadden besloten daarvoor geen iv-kuur  te starten, want zo slecht ging het nou ook weer niet.
Het werd dus een tablet kuurtje Dit heeft goed geholpen, want ik voelde dat het toch wel wat deed.

We hadden nog wel wat meer te bespreken, want ik was de laatste tijd wel erg moe en wou toch eens weten waar die opgezette klieren vandaan kwamen. Misschien had ik pfeiffer of iets anders geks.
De arts had even naar de klieren gekeken en omdat ik ook zo moe was wou ze voor de zekerheid even wat bloedtestjes doen.
Bij de bloeduitslagen kwam niks geks naar voren, dus stuurde ze me voor de zekerheid door naar de kno-arts.
Daar ben ik ondertussen ook geweest. Ik moest daar een echo laten maken en ze wouden met een naald in de klier prikken om te kijken wat er aan de hand was. De radioloog had gekeken en het zag er allemaal heel normaal uit. hij vond de kliertjes ook niet vergroot. Ze waren bij mij gewoon goed te voelen omdat ik wat slanker was. Ik heb dus wel even in spanning gezeten of het niks ergs was. Dat bleek gelukkig niet zo te zijn.
De vermoeidheid kwam dus denk ik toch van een kleine ontsteking in de longen.
En die kliertjes, ja die zijn gewoon goed te voelen bij mij.

De volgende afspraak bij de longarts is over een maandje.
Dan ben ik de hele dag in het ziekenhuis te vinden voor Groot onderzoek. Ik noem het ook wel eens APK. je word dan 1 keer per jaar goed door gelicht. Je ziet op dat moment alle dicipines die iets met jou te maken hebben. Zo krijgen ze een goed beeld van hoe het met je gaat. Ben je dat jaar stabiel gebleven of achteruit gegaan. 

1 opmerking:

  1. Hopelijk is alles goed nu! Dat het niet zo loopt zoals je zelf wilt is balen inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen