vrijdag 6 juni 2014

7 tune ups

Ik had geen flauw idee wat het inhield, maar mij is verteld dat het eigenlijk opknapkuurtjes zijn. Even wat Antibiotica er in om er toch weer even tegen aan te kunnen.

Wanneer is iets een opknapkuurtje en wanneer is het echt nodig.
Ik denk dat in mijn geval het toch wel vaak echt nodig is.
Ik heb wel eens een kuurtje gehad vlak voor een vakantie of vlak voor de carnaval. Dan zijn het wel opknapkuurtjes. Even wat extra geven voor de vakantie zodat je er tijdens de vakantie tegen aan kan.
In sommige gevallen zijn dat tabletkuren, maar helaas doen die niet zo heel veel meer bij mij , dus dan wordt het toch een infuuskuurtje.
Meestal kan ik dan binnen een dag weer naar huis met een thuis infuus.
Ideaal dat ze die uit hebben gevonden. Dat maakt het toch een stuk leefbaarder, ook al blijft het nog vervelend.



 easypump: Dit flesje moet aangesloten worden op een infuusnaald en loopt dan langzaam leeg. 
Hier in zit de antibiotica.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten