zaterdag 7 juni 2014

8 vernevelaar

Van een half uur tot 3 kwartier bezig zijn met vernevelen naar maar 10 minuten. 
Vroeger was ik wel 3 kwartier bezig met sprayen. Eerst p,ulmozyme( slijm verdunner)  en daarna t.obi. wat baalde ik daar altijd van. Het duurde zo lang. Ook al zat je dan voor de tv naar gtst te kijken.  Het duurde dan toch te lang naar mijn zin. Gelukkig duurt het nu niet meer zo lang en Loop ik nu het hele huis rond met dat ding,  omdat het apparaat ook niet meer aan de netstroom hoeft. Nu Ben ik voor de zelfde vernevelingen de helft minder tijd kwijt. Toch fijn dat de techniek zo vooruit gaat.
Vernevelaar toen

Vernevelaar nu


Eigenlijk wou ik er nog een vernevelaar bij, zetten van toen ik nog een klein meisje was ... ja ja,  dat Ben ik nu nog steeds,  maar toen jonger. Alleen ik kon daar geen foto van vinden helaas.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen