donderdag 26 juni 2014

update over mezelf

Zo zit je te vertellen dat het eigenlijk best lekker met je gaat en zo lig je in het ziekenhuis.
Ik zat er al een week tegen aan te hikken, zal ik bellen of nog even wachten. CFBD kwam er aan en dat wou ik eigenlijk niet missen. Gelukkig voelde ik me toen nog niet zo slecht dat ik dat nog wel vol hield.  Ik heb ook erg genoten van dat weekend. Wat was het weer heerlijk en leuk om bekende te zien. Even lekker bij te kunnen kletsen en te genieten van de zon, de zee en het strand. Helaas heeft dat alles wel energie gevergd van mij en lukt het me niet meer zelf de infectie te overwinnen.
Daarom ben ik mr henk maar weer op gaan zoeken. De infuuspaal dus.
Hopelijk knap ik snel op en mag ik snel naar huis.


 Ik weet nog niet hoelang ik moet blijven, maar als je een kaartje wil sturen is dit mijn adres :

UCCZ dekkerswald
ulc 1, kamer 16
Nijmeegsebaan 31
6561 KE Groesbeek.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen