dinsdag 22 juli 2014

weer lekker draadloos.

Na 3 en een halve week kuren ben ik eindelijk weer draadloos. Het infuus mocht er weer af.
Toch wel lekkerder met dit weer hoor.
Het is van dat lekkere zweet weer. Dan gaat het onder je pleister ook zo lekker zweten en dat gaat best wel jeuken.

Maar nu vragen jullie je vast af hoe het met me gaat?
Eigenlijk gaat het best wel goed. Ik heb weer energie voor 10. of nou ja, in ieder geval weer energie genoeg. Eten gaat weer een stuk beter. Ik was altijd een goede eter, maar de laatste tijd ging er niet zo veel meer in. Porties at ik maar voor de helft op. Nu gaat er weer een half brood per dag door heen.

Met mijn longfunctie vorige week was ik nog niet heel te vrede, maar ze zeggen dat longfunctie altijd een beetje achterloopt. Ik blies 49% en ik wil heel graag weer boven de 50 % komen. Hier ga ik heel hard voor werken. terug naar de 55% is mijn doel.

Nu ga ik lekker  van het zonnetje genieten....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen