donderdag 1 januari 2015

foto jaaroverzicht.


Ik zie bij mede bloggers allemaal leuke fotoblogs voorbij komen.
Dat leek me wel een leuk idee voor mijn jaaroverzicht.
Iets wat ik toch weer niet kon laten dit jaar.


wat deden we in 2014?

 we kregen een nieuwe auto. Helemaal blij, want nu kon ik weer rond scheuren!! 


 ik leerde haken en werd verslaafd.



We knutselde een stoep en bedachten even later weer wat anders. 
stukken beter zo, dat wel.




ik ging op sushi-date ... 2 keer.
wat erg gezellig was allebei de keren. 



 
 Ik ging naar CFBD. Het was weer een top feestje. Dit jaar weer!!!



 
We klusten wat bij in de tuin. Wat een werk met 30 graden , maar wat een resultaat hè.. 



we deden van allerlei leuke dingen tussendoor. babyshowers , wandelen met de hond. 
dagje dierentuin, gewoon lekker bbqen....

...een dagje ranking the stars, 3 afleveringen lang naar een te drukke presentator kijken,  niet te volgen als je daar in het publiek zit, maar het was erg leuk...

...bouwde hier en daar een feestje, 90's partys, decibel etc...

...en overleefde een heel weekend zwarte cross, op de camping. Wat was het weer leuk. 
Helemaal gesloopt daarna, maar hé, ik kan wel weer wat afstrepen van mijn lijstje.


 
Ik keek tussendoor ook nog voetbal in het ziekenhuis. samen met mijn grote vriend Henk (de infuuspaal)



We genoten samen van een heerlijk weekendje Praag.



 En ook dit jaar liep ik 5km hard voor het goede doel. 
Ben jij al donor? Jaofnee.nl



Al met al weer een heerlijk jaar gehad. 
Iedereen die daar aan bij heeft gedragen een hele dikke knuffel <3










2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk jaaroverzicht zo!! Ik duim voor wederom zo'n prachtig jaar!!
    Kus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te zien was het een topjaar! Hopelijk dit jaar weer!

    BeantwoordenVerwijderen