zaterdag 31 januari 2015

Wat deden we in januari

we luide het jaar in op 1 januari met een feestje aan de zeeuwse kust. Lief vriendinnetje E. Werd 1 jaar. Jaja, al weer 1 jaar de ontvanger van een mooi setje donorlongen. Wat waren het 2 leuke dagen. De dag na het feestje hebben we nog lekker genoten van de zeeuwse kust. Heerlijk!!!


Sinterklaas was dit jaar wat verlaat. Of was het de kerstman? We vierde in ieder geval een feestavondje met vrienden. We dobbelde wat en knabbelde van elkaars culinaire kunsten. En aan het eind van de avond ging je met meer zooi naar huis dan dat je meebracht. Nee hoor, het meeste is in gebruik. het belangrijkste is toch dat het gezellig is en dat was het zeker.


Ik werd ook weer een jaartje ouder deze maand. 27  alweer. Dit heb ik lekker 2 keer gevierd.  Je moet het er van nemen toch? Eerst gezellig met (schoon)ouders gegeten,daarna was er nog meer familie  en daarna een erg gezellig feestje met lieve vrienden.  als cadeautje mocht ik op controle in het ziekenhuis. Lief van hun he?  en daar was de dokter tevreden. Dokter tevreden , ik tevreden.


Ook mocht ik weer aan de haak, want deze maand is er weer een vriendinnetje bevallen. Wat is het toch leuk om een persoonlijk cadeautje te kunnen geven.  En altijd leuk als de ouders van de kleine er blij op reageren. Daar doe je het voor.


Oja,  ik had ook nog een goed voornemen. Ik zou 3x in de week gaan sporten.  Dat probeerde ik altijd wel , maar het lukte nooit. Nu was ik 4 weken best goed bezig. Alleen dan word je verkouden. Daar gaan je goede voornemens. Nog niks gedaan deze week. Maar we pakken de draad volgende week wel weer op. Een weekje rust mag best toch? Er komen nog 47 weken aan.


Tot over een maandje!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen