zaterdag 28 februari 2015

Wat deden we in Februari

We namen afscheid van mijn broertje. Hij vertrok voor 4 maanden naar zuid- afrika. Ter eren daarvan gingen we lekker uit eten met het hele gezin.  Er moest na het eten afscheid genomen worden van de hond , want die ging met ons mee. Broertje ik wens je heel veel plezier en bijzondere ervaringen daar, maar dat gaat vast goedkomen .

Mijn vriendinnetje kwam dus een weekje logeren. Jeej, wat een gezelligheid in huis. Het is zo'n lieve hond. Ik wou haar eigenlijk niet meer terug geven, maar toch maar gedaan. Ik hoop snel een eigen pluizenbol rond te hebben lopen. Al hoop ik dat hij/zij dan minder haar verliest haha. Wat een ellende. Je kan aan het stofzuigen blijven. Het is het wel allemaal waard. Heerlijk zo'n beestje in huis rond te hebben lopen.


Op fb kwam een hype voorbij onder CFers. Een calorieëntellen-app. Aangezien ik niet aan kwam was dat ook wel wat voor mij. Ik kwam tot de conclusie dat ik wel echt heel weinig binnen kreeg. Dat had ik natuurlijk zelf ook wel kunnen bedenken , maar het motiveerde me wel om toch 1000 kcal meer te eten op een dag.  Vroeger was mijn calorieën bij houden vooral demotiverend, maar dat zal wel komen door het bijbehorende onderzoek, Wat gaat er in en wat gaat er ... Ja juist. Wat een hekel had ik daar altijd aan. Daarbij kreeg je ook altijd nog eens commentaar van je diëtist. Het was eigenlijk nooit goed wat je opschreef. Te ongezond, Te weinig, Te weinig variatie bla bla bla. Je werd er soms best creatief van ...ssttt niet door vertellen.



Na het logeer weekje van de hond was het tijd om carnaval te gaan vieren. Er stonden 4 dagen op de planning. Het zijn er uiteindelijk 3 geworden. Op maandag had ik echt even tijd nodig om bij te tanken. zo kon ik dinsdag nog een dagje mee. Je moet me niet vragen hoe, maar het was gezellig.



En je raad het al bij het bovenstaande berichtje. Na de carnaval mocht ik weer een paar dagen uit logeren. De verkoudheid die al begon voor de carnaval hakte er toch goed in. Het werd daarom weer tijd om te gaan kuren. Gelukkig hoefde ik niet lang te blijven en mocht ik na 3 dagen met infuus naar huis. 2 weekjes kuren. Het was nog wel even ellende toen ik naar huis ging . De apotheek had nog  een fout gemaakt. Verkeerde dosering, hallee een paar 1000 euro door de plee. Beetje jammer, maar alles is gelukkig goed gekomen. 
als je door die fout dan nog een nachtje moet blijven en je eigenlijk van plan was bij de mac te gaan eten laat je het eten maar naar je toe komen.



Ook ben ik nog met een vriendinnetje naar de huishoudbeurs geweest. Het was weer gezellig. Er is alleen een pan aan mijn vingers blijven plakken. Laat dat nu ineens mijn lievelingspan zijn geworden.  Verder hebben we nog lekker rond gestruind en hebben we alles in de eethal geproefd. 
Ik had mezelf wel een beetje overschat. De vermoeidheid viel mee toen ik thuis kwam. De dag daarop daar in tegen was ik niet van de bank af te slaan. Ik kwam best wel wat energie te kort, maar het was het waard. Volgend jaar weer een nieuwe leuke beurs verzinnen om heen te gaan. 




Ik heb een tik. Na een ziekenhuis opnamen komt er een bezoekje aan de kapper. 
Als je heel 'zielig' aan het infuus zit mag je jezelf verwennen toch?




nou dat was het wel weer. tot volgende maand maar weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen