donderdag 30 april 2015

wat deden we in april?



Op eerste paassdag bouwde we een feestje in de effenaar.
Wat een gezelligheid was dat.


We deden spellletjes met vrienden. Ik hou zo van spellletjes doen. 
Als je nog leuke gezelschapsspellen kent , zeg het me dan even. 


Ik brak een hoop nagels. Handig dat je bij deze ab geen naalden en spuiten meer nodig hebt , maar echt makkelijk open te maken zijn ze niet. Het werkt dat wel en daar gaat het eigenlijk om he?


We hadden een weekendje een logee. Wat is het toch fijn om een hond in huis te hebben. Lekker wandelen en lekkker knuffelen. Dat doet steeds meer verlangen naar een eigen hondje. Hopelijk is dat snel zover.


Ik kwam er achter dat ik geen groene vingers heb. Het was een leuk idee , die moestuintjes van de appie. Het duurt alleen een eeuwigheid voor dat er wat uit komt. We wachten nog maar rustig even af. 


Ook stond er een weekendje in het teken van bootje varen. Ow zo heerlijk is dat. Gezellig een stukje varen, vrienden, bbqen , drankje doen en genieten van de zon. De ingrediƫnten voor een heerlijke dag.


Er werd een grasmat aangelegd. Nu kijkt onze tuin echt af. 
Ik ben er hellemaal blij mee. 



We vierde koningsnacht in eigen dorp. Nouja soort van.  Dit was wel echt een leuke band.. Ze maken er echt een feestje van. 



We dronken thee uit eigen tuin. Die groeit wel als kool. Erg lekker met een beetje honing. 



Nou dat was het weer. tot de volgende blog maar weer.















Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen