dinsdag 31 maart 2015

Wat deden we in maart ?


We begonnen de maand met een onwijs gezellig weekend. Vaders en zoons gingen skiën. Hierbij mogen de vrouwen en dochters niet mee. We hadden als vrouwen daarom bedacht dat we dan zelf wel een weekendje weg gingen. Dit werd een weekendje katjeskelder( vlak bij breda). Stappen, gezelligheid, Lekker eten, spelletjes en niet te vergeten Roy Donders.
Het was een erg gezellig weekend. 



  

 Er zaten in maart al een paar mooie dagen tussen. Op mijn favoriete plekje in de tuin zat je al prima. Lekker uit de wind, in het zonnetje en je had het gevoel dat het al zomer was. genieten !




Het 2e weekend van maart stond in het teken van Halfvasten. 
Een jaarlijks terugkomend feest hier in de buurt. 
Vaak erg gezellig en we zijn er vaak heel het weekend bij. zo ook dit jaar. 
Die biertjes doen het trouwens wel goed om aan je dagelijkse hoeveelheid calorieën te komen. 



Ik weet het altijd weer lekker te timen. Na zo'n druk weekend gingen we voor een dagje ziekenhuis. Eerst naar de internist. Die was tevreden over hoe het ging. Als zij tevreden is ben ik het ook. weer een nette HBa1C. (Ik vergeet steeds welke letters met een hoofdletter moet, dus als ik het fout heb verbeter me maar.) een nette 48




 Na het bezoek aan de internist mocht ik me melden bij de longarts. Er stond ook een longfunctie op de planning. die was niet helemaal wat ik gehoopt had, maar dan geven we het weekend maar de schuld. De dokter was aardig tevreden, maar ik eigenlijk niet. Daarom kwam ik met een voorstel om eens wat anders te proberen. De dokter stemde er mee in.We begonnen dus met c.ayston verneveling...



... zodoende kreeg ik een mooie ufo thuis gestuurd. Nieuw medicijn , nieuwe vernevelaar. 
Nog even en je ziet me voorbij vliegen. Tot nu toe ben ik zeer tevreden. Ik hoop dat ik dit volgende week ook terug zie in de cijfertjes. Ik weet het, cijfertjes zeggen niet alles, maar voor mij doen die cijfertjes ook wat met mijn mentale toestand.




Jaaaa en toen was het tijd voor een meeting met 2 lieve cysters. Mijn broertje ging in de zelfde week opzoek naar de big five in Zuid-Afrika, omdat ik natuurlijk stiekem best wel een beetje jaloers was/ben, deed ik deze dag gewoon net alsof. Het was een erg gezellige dag. Die arme jongen in de bussafari durft door ons alleen nooit meer een presentatie te geven. Hij was nog in de leer en wij hadden alleen maar de slappe lach, arme jongen. 



Ook was er een jubileum te vieren. Ik ben al weer 3 jaar onwijs verliefd op mijn lieve mannetje. 
We gingen daarom lekker uit eten met zijn 2tjes. jamjam.




Zo, nu zijn jullie ook weer bij gepraat. Als jullie het interresant vonden zie ik jullie volgende maand weer terug. Xx

3 opmerkingen:

  1. leuk geschreven, de foto's maken het af. Groetjes, Petra Janssen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt al met al als een fijne maand! Ik ga ook beginnen met Cayston. Idioot hè, dat daar dan weer een nieuw apparaat voor moet worden aangerukt?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. echt he? en dat noemen ze dan bezuinigingen. maar goed. als het maar werkt. Ik hoop dat het bij jou ook zijn werk gaat doen.

      Verwijderen